مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش شرق ماموران پليس شامگاه 16 تير در جريان تصادف خودرويي با عابر پياده در جنت‌آباد قرار گرفتند و بعد از حضور در محل حادثه فهميدند خودروي پژو 405 با مردي ميانسال تصادف كرده و مجروح به بيمارستان انتقال يافته است. ساعاتي بعد، از بيمارستان در حالي كه راننده پژو در بازداشت بود خبر رسيد مرد 65ساله كه جمشيد نام داشت باوجود تلاش‌هاي كادر درماني به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است. به اين ترتيب پرونده‌اي تشكيل شد و در اختيار بازپرس دادسراي ناحيه 5 تهران قرار گرفت.

وقتي تحقيق درباره تصادف مرگبار آغاز شد، همسر جمشيد راننده را شناخت و به بازپرس پرونده گفت: «اين جوان كه كاوه نام دارد مدتي به عنوان شاگرد در مغازه شوهرم كار مي‌كرد. همسر من آرايشگاه داشت و كاوه نيز شاگرد او بود. اوايل مشكلي با هم نداشتند تا اينكه جمشيد فهميد كاوه به موادمخدر اعتياد دارد، چند بار به او تذكر داد تا مواد را ترك كند ولي فايده‌اي نداشت و در نهايت شوهرم براي اينكه در مغازه مشكلي براي مشتريان پيش نيايد مجبور شد شاگردش را اخراج كند. من وقتي فهميدم كسي كه با همسرم تصادف كرده كاوه است خيلي تعجب كردم.»

اين موضوع به نظر بازپرس پرونده نيز مشكوك بود به همين دليل دستور داد بازجويي‌هاي تخصصي از متهم انجام شود. كاوه كه در مراحل اوليه تحقيق مدعي شده بود مرگ جمشيد فقط يك حادثه ناخواسته بود، در ادامه اعتراف كرد به عمد مقتول را زير گرفته است. اين جوان گفت: «جمشيد آرايشگري حرفه‌اي بود و در مدت نزديك به يك سالي كه نزد او كار مي‌كردم همه فوت و فن كار را به من ياد داد. در دوره‌اي كه در مغازه وي كار مي‌كردم زندگي خوب و خوشي داشتم اما جمشيد فهميد من معتاد هستم و از آن به بعد مشكلاتم شروع شد. او سعي كرد كاري كند که اعتیادم را ترك كنم ولي نتوانست براي همين مرا اخراج كرد و گفت تا وقتي موادمخدر را كنار نگذاشته‌ام حق ندارم پايم را در آرايشگاه او بگذارم.»

 

متهم ادامه داد: «از همان موقع از جمشيد كينه به دل گرفتم و دنبال فرصتي براي انتقام‌گيري بودم تا اينكه روز حادثه سوار بر ماشين نزديك آرايشگاه كشيك دادم، وقتي جمشيد مغازه را تعطيل كرد جلو رفتم و بعد از سلام و احوالپرسي به او گفتم سوار شود تا به خانه برسانمش. جمشيد قبول كرد و در بين راه با هم حرف زديم و من به او گفتم اعتيادم را ترك كرده‌ام و به‌زودي به مغازه برمي‌گردم تا بار ديگر با وي كار كنم. جمشيد از شنيدن اين حرف خيلي خوشحال شد.»

كاوه در ادامه اعترافاتش چنين گفت: «وقتي به نزديكي خانه جمشيد رسيديم، او پياده شد، من بلافاصله دنده عقب گرفتم و از قصد با ماشين به وي كوبيدم و او را زير گرفتم. مي‌خواستم بعدا اين طور وانمود كنم كه ماجرا تصادف بوده است.» بنابر اين گزارش متهم‌اكنون در بازداشت به سر مي‌برد و تلاش كارآگاهان براي افشاي ابعاد ديگر اين جنايت ادامه دارد. اين در حالي است كه پرونده نيز در اختيار بازپرس جنايي قرار گرفته است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:37 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 336
بازدید کل : 525464
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1